2012. február 2., csütörtök

Megjött a futószoknyám!!!

Épp a mai fegyencedzés és futás között csenget a postás és végre meghozta a várva várt sportszoknyámat.

Tudni kell rólam, hogy nagy szoknyamániám van.
Télen-nyáron, hóban-fagyban mindig szoknyát hordok. Rengeteg szoknyám van mindenféle színben, mintával, hosszúságban, fazonban, különböző időjárási viszonyokra. Ha valahová elutazunk nem képeslappal, helyi ajándékokkal, mütyűrökkel, hanem valami különleges szoknyaszerzeménnyel térek haza.
Már középiskolás koromban is kísérleteztem sportos szoknyákkal, mert szerettem volna biciklizéshez, futáshoz, sportoláshoz is viselni a kedvenc ruhadarabomat. Persze akármilyen szoknyát kreáltam mozgás közben csak kilógott a fenekem belőle és férfiszemnek talán nem, de ez nekem nagyon zavaró volt.

Aztán tavaly hallottam először a futószoknyákról, amikbe a teniszszoknyákhoz hasonlóan egy rövidnaci van belevarrva, de kívülről szoknyának látszik. Egyből beleszerettem és én is akartam ilyet, de sehol sem találtam. Most viszont vaterán valaki feltett egy ilyen szoknyát fillérekért. Egyből lecsaptam rá és ma meg is érkezett. Olyan boldog vagyok. Nézzétek meg ti is a nyári futásokat váró, szuper kis szoknyámat:


És hogy miért nem lehet egyszerűen csak rövidnadrágban futni? Hogy ennek mi értelme van? Igazából semmi, de az ilyen megkattant szoknyafanoknak, mint én, nagy örömet okoz szoknyában szaladgálni. Ennyi. Nekem tetszik, nekem bejön és ez a lényeg.

Ilyen nacija van:


Persze ez sem kifejezetten futószoknya, annak kicsit más, szűkebb a fazonja. Ez is teniszszoknya, látszik a labdatartó zsebeiből, de amiben teniszezni lehet, abban futni is. Egyébként meg a zsebeit pikk-pakk le lehet bontani és fordítva visszavarrni és máris lett egy szuper, zsebes szoknyám.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails