2012. február 1., szerda

Harcos vacsora

Hónapokig agyaltam, kísérleteztem a Harcosok étrendjének túlevési fázisát, hogy akkor most mégis mit egyek, hogy tényleg jól is lakjak tőle, beleférjen ebbe az étrendbe, finom is legyen, illetve gyorsan elkészíthető még este a munkából hazaesve is.
Mostanában kezdenek körvonalazódni remek harcos vacsorák, amik ráadásul szemet gyönyörködtetően színesek és változatosak is, úgyhogy gondoltam megmutatok egy-egy ilyen menüt - csak úgy ötlet gyanánt, hogy mégis mi az üzemanyag az edzéseimhez.

Ma ez volt az esti lakoma:


Sopszka saláta:
Jégsalátát, uborkát, paradicsomot, kevés paprikát, lila hagymát felkockáztam, került rá egy kis só, frissen őrölt bors, a tetejére juhsajt hiányában pedig egy kevés juhtúrót reszeltem.

Főétel:
Tükörtojás párolt zöldségekkel (brokkoli, kelbimbó, sárgarépa) és lencsesalátával.
A lencséhez hagymát szeleteltem és sóval, borssal, őrölt mustármaggal ízesítettem.


A desszert pedig egy marék mandula volt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails