2010. április 14., szerda

Pilates, lógás - 2010. április 14.

Pilates
idő: 49 perc
(középhaladó+has+far blokk)

Lógás
idő: 2 perc


Ma ismét a pilates következett egy kis itthoni alapozó mozgás gyanánt.
Azt hiszem, a dvd-ken található összes blokk közül ez a középhaladó a legnehezebb. Még a haladó programnál is nehezebbnek találom, ez tényleg megizzaszt, mert csupa erőgyakorlatból áll. Nem egy-egy izomcsoportot átmozgató, hanem az egész testet igénybe vevő erőnléti gyakorlatok sorozata ez a blokk. Bevallom, ez nem igazán nekem való, de nagyon hasznos, csak kicsit megszenvedek vele mindig. Ezt tökéletesen még sosem sikerült végigcsinálnom.

Azért ma megpróbálkoztam vele, de számítottam rá, hogy nem ma fogom a legtökéletesebben elvégezni. Ugyan viszonylag jól ment, de azért jobbra számítottam. Ismét éreztem azt a furcsa erőtlenséget, amire a böjt előtt is már sokat panaszkodtam és ez kicsit megnehezítette a gyakorlatok helyes kivitelezését. Remélem, ez a különös gyengeség csak átmeneti és csak a gyakorlatok nehézsége miatt volt. Nagyon sok vasat beszedtem már és a böjt óta nagyon jól vagyok, úgyhogy remélem, nem üti fel a fejét ismét ez az állapot.

A mozgás egyébként nagyon jól esett és teljesen a fejembe vettem, hogy pénteken megpróbálom a futást ismét. Holnapra pihenőnapot tervezek, pénteken pedig uccu neki! Csodás idő van már, alig várom, hogy megint száguldozzak a tóparton. Jaj, de jó lesz...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails