2010. január 8., péntek

Pilates - 2010. január 8.

Pilates
idő: 35 perc
(has+kar blokk)


Belendültem. :-)
A tegnapi futás után ismét egy kis pilates. Előkaptam a dvd-ket és ma a hasra és karra összeállított gyakorlatokat tornáztam végig.
Nagyon szeretem a pilates hasizomgyakorlatait (meg a hasizom gyakorlatokat amúgy is kedvelem). Ugyan a dvd-n található gyakorlatok nagyon könnyűek, bár tény, hogy a hasizmaim a legerősebbek, régen nagyon sokat edzettem őket és egy kis odafigyeléssel megőrizhető az erejük.
Karizmaim viszont enyhe kifejezéssel is katasztrofális állapotban vannak. Már mindent kipróbáltam rájuk, már 10-12 kg-val bicepszeztem, de semmitől sem lett se erősebb, se vastagabb. Igen, vastagabb, mert iszonyú gizda a karom, már-már zavaróan vékony. Mégis ezek a karizom gyakorlatok sem kottyannak meg a dvd-ről.
Azt hiszem, nem sokra megyek ezekkel a dvd-re tornázásokkal. Erősödni sokat nem fogok tőle, de legalább addig is mozgok valamicskét és nem punnyadok.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails